Despre livrare
LIVRAREA PRODUSELOR AGRIMPROD.RO
Livrarile se efectueaza de luni pana vineri intre orele 9 - 18:
Livram printr-o retea de transport care reduce la minim timpul in care comanda va fi livrata la dumneavoastra.
Dupa trimiterea cererii de comanda, veti fi contactat de un consultant de vanzari care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.
Livrarea produselor aflate in stocul intern se face in general in 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele aflate in stocul extern vi se va comunica o data estimata a livrarii.
TAXE DE LIVRARE:
Livrarea este gratuita la comenzile de minim 500 lei TVA inclus (in limita a 15 kg).
Taxa de livrare standard este de 30 lei (daca nu s-au atins pragurile de gratuitate, in limita a 15 kg, pentru coletele ce depasesc aceasta greutate vi se va comunica taxa suplimentara pentru greutate).
Produsele comandate se pot ridica si de la sediul nostru din Strada Mehadia 47, București 060543. In acest caz taxa de livrare este ZERO.
Greutatea volumetrica:
In cazul in care coletul prezinta un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica), puteti lua in considerare greutatea volumetrica a acestuia, la calcularea tarifelor de expediere. In acest caz, consultantul de vanzari va va comunica si care este costul transportului.
Exemple de produse cu un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica):
- Anvelope, jante, cutii portbagaj, etc.
Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate curierului chiar la primirea coletului.
Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui process verbal si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la online@AGRIMPROD.ro. Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.
Serviciul de Ridicare din Showroom și Livrare Standard
Ridicarea din showroom
Dacă optați să ridicați produsele din showroom, veți primi o notificare prin email sau SMS când acestea vor fi disponibile pentru ridicare. După sosirea lor în showroom, produsele vor fi păstrate timp de 7 zile lucrătoare.
Livrarea în showroom este gratuită și disponibilă pentru următoarele orașe: Bucuresti, Focsani si Ramnicu Sarat.
Pentru livrările standard, produsele comandate vor fi expediate oriunde în România. Confirmarea comenzii va fi trimisă prin e-mail, însoțită de un număr de AWB pentru urmărirea procesului de livrare.
Produsele vor fi livrate în ambalajul original și sigilat al producătorului și vor fi asigurate pe întreg parcursul transportului până la livrare.
Comenzile cu o valoare totală mai mare de 500 RON (TVA inclus) beneficiază de livrare gratuită. Pentru comenzile cu o valoare mai mică de 500 lei, se aplică o taxă de livrare de 30 lei. PPentru comenzile care contin produse volumetrice (bari, capote, praguri, etc ) exista posibilitatea ca sa vi se comunice dupa finalizarea comenzii, inainte de a fi expediate o taxa suplimentara in functie de greutatea volumetrica si/sau solicitarea de a fi ridicate doar din sediile Fan Curier.
În cazul stornării comenzilor sau a returnării prin Extragarantie, costul de transport nu va fi stornat.
Atenție! La primirea comenzii, vă rugăm să verificați împreună cu agentul firmei de curierat dacă produsele corespund cantitativ facturii și dacă sunt în stare perfectă, fără a proba sau testa produsele. Orice reclamație ulterioară privind cantitatea și calitatea produselor nu va fi luată în considerare. În cazul deteriorării coletului, agentul firmei de curierat trebuie să întocmească un Proces Verbal de Constatare. Livrarea se va face doar cu asistență la receptarea mărfii și înregistrarea tuturor neregulilor într-un Proces Verbal, între agentul curierului și destinatar. Acest Proces Verbal nu poate fi completat după plecarea curierului. Prin semnarea primirii conform normelor internaționale de transport, se specifică că "expediția a fost receptionată complet și în stare perfectă", iar transportatorul este exonerat de orice răspundere și nu poate acorda o despăgubire financiară.